۶۰ دانش‌آموز تبریزی که علائم مسمومیت داشتند از بیمارستان مرخص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز آخرین وضعیت دانش‌آموزان تبریزی که علایم مسمومیت داشتند را تشریح کرد و گفت: حدود ۶۰ نفر از این عزیزان ترخیص شده و مابقی تحت نظر بوده و مراقبت‌های لازم را دریافت می‌کنند.

کلانشهر: دکتر بهمن نقی‌پور، ...